Integrace eBRÁNA e-shopu do Helios Orange a Helios Easy
Standardní i mini
balíček
Připravený můstek plně odpovídá základní instalaci Helios Orange, iNUVIO nebo Easy. Je rozdělený do 2 základních balíčků Mini a Standard. Ty se liší počtem metod, které jsou synchronizované. Každou z metod je možné na míru upravit nebo přidat metody nové, které přímo řeší individuální požadavky.
Máme pro vás dostupné tyto metody
Metoda | Směr | Verze |
---|---|---|
Objednávky | IS → eE | Mini |
Stavy objednávek | eE → IS | Mini |
Kategorie | IS → eE | Standard |
Produkty | IS → eE | Standard |
Ceny | IS → eE | Standard |
Sklady | IS → eE | Standard |
Uživatelé | IS → eE | Standard |
Soubory | IS → eE | Standard |
Technologie integračního můstku
Náš můstek je postavený na přímém přístupu do databáze informačního systému Helios (dále jen ISH). Důraz klademe zejména na zabezpečení. Přenos dat je šifrovaný a v systému je vytvořený uživatel, který používá pouze naše platforma. Všechna data jsou ihned zpracována bez úložiště a obrázky a soubory se přenáší z FTP.
Celý přenos je tedy online, spouštěný v pravidelných intervalech dle dohody a priorit. Kromě objednávek, které se přenáší ihned po odeslané transakci. V současné době je podporovaný přenos jedné mutace, která je navázaná na výchozí mutaci e-shopu.
Jak postupujeme při integraci
-
Krátká konzultace
Se specialistou na integrace odhalíme odchylky od standardního můstku.
-
Tvorba zadání
Náš specialista, který se integracím věnuje, projde známé scénáře, doptá se na práci s ISH ve vaší firmě a zanese je do zadání, které si odsouhlasíme.
-
Tvorba analýzy
Programátor vytvoří analýzu, která představuje detailní popis a návod na úpravy, které se budou vytvářet. Je dobré mít jistotu, že to, jak ISH a eE spojení funguje, je někde popsáno.
-
Realizace
Naprogramování individuálních úprav integrace a spuštění standardního modulu.
-
Testování
Spuštění v testovacím provozu a odladění případných chyb.
-
Ostrý provoz
Po řádném otestování spouštíme ostrý provoz.
-
Údržba
Můstek podléhá nemalému rozvoji a údržbě tak, aby byl vždy aktuální.
Nejčastější otázky k integraci
-
Z jaké tabulky přenášíte stromovou strukturu kategorií?
„Kategorie přenášíme z tabulky TabSoz, tedy navázané skupiny zboží. Ve starší verzi můstku máme i připravenou možnost TabSortiment. Je to možné použít s omezením dalšího rozvoje této metody.“ -
Jaké slevy lze ve spojení se systémem používat?
„Základem bývají cenové sloupce. Těch přenášíme až 15. Pokud je individuální ceník pro každého klienta, je to také řešitelné, ale ceny synchronizujeme až při přihlášení. Přenáší se slevy na uživatele a objednávku. Individuálně napojujeme slevy na produkt nebo slevy na kategorii.“ -
Jaké mohu nastavovat stavy objednávek?
„Zde se e-shop přizpůsobí ISH. Jen nové stavy je potřeba vytvořit na obou stranách. Aktuální stav načítáme z tabulky TabDosleObjH01. Nepoužíváme expediční příkazy.“ -
Je možné synchronizovat více skladů?
„Ano možné to je, ale v základu pracujeme s jedním výchozím skladem.“ -
Jak často probíhá integrace?
“Tím, že je integrace rozdělená na jednotlivé metody, můžeme nastavit synchronizaci každého modulu samostatně. U prioritních metod to je od 5 minut. U těch neprioritních jednou za 12 hodin, ale vždy toto probíráme se zákazníkem a lze to nastavit na limit technologie. Tedy okamžitě při změně. ” -
Když některé informace aktualizují v
“Ne, na většinu polí máme zámky a vy se můžete rozhodnout zda pole uzamknete, nebo ne.”
e-shopu, nepřepíše mi je synchronizace?